Geregeld Organiseren

Service voor Bewind & Notariaat

Wist u dat u Geregeld Organiseren kunt inschakelen om verschillende werkzaamheden voor u en uw client uit te voeren?  
Denk aan praktische zaken zoals:

 

 
    • Coördineren van verhuizingen
    • Professioneel opruimen
    • Ontruimen van een woning
    • Bij overlijden het uitzoeken van een inboedel met familie
    • Regelen van taxaties
    • Opslag van inboedel
    • Aanbieden van inboedel bij veilinghuis
    • Woning verkoop klaar maken
    • Begeleiden van cliënten naar afspraken
    • Ordenen, archiveren en bijhouden van administratie van uw cliënten
    • Regelen van een nieuw identiteitsbewijs voor cliënten

Onze service is uitgebreid en persoonlijk. We vertellen u graag meer over onze werkwijze en de mogelijkheden die wij bieden.

Kunnen we u één van deze of nog andere werkzaamheden uit handen nemen, neem dan contact op en bel 06 – 52 62 92 12 of kijk op www.geregeldorganiseren.nl voor meer informatie.

“Verhuizen zonder stress? Wij nemen alle zorg uit handen!”
Ga naar Geregeld Verhuizen >